Σύσκεψη για την υλοποίηση ενός σύγχρονου σχεδίου marketing στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 26/06/2012 / ΩΡΑ: 17:49
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

 

 

Σύσκεψη για την υλοποίηση ενός σύγχρονου σχεδίου marketing για την προώθηση της Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκε υπό την Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης Κωνσταντίνα Νικολάκου, με την συμμετοχή εκπροσώπων της αναδόχου εταιρείας, καθώς και των προέδρων των κατά τόπους φορέων τουρισμού της Πελοποννήσου.

 

Η κα. Νικολάκου στην εισήγηση της τόνισε τη αναγκαιότητα του έργου που υλοποιείται για την δημιουργία μιας σύγχρονης μελέτης που θα τεκμηριώνει και θα προτείνει τις απαιτούμενες δράσεις προβολής οι οποίες θα έχουν το μέγιστο ανταποδοτικό όφελος για την Πελοπόννησο. Στόχος τόνισε η κα. Νικολάκου είναι κάθε πόρος που έχουμε στη διάθεση μας να  αξιοποιείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κάθε δράση μας να είναι στοχευμένη και να διαθέτει επιστημονική τεκμηρίωση.

 

Στα πλαίσια του στρατηγικού σχεδίου marketing θα ακολουθήσουν αρκετές διαβουλεύσεις με τους φορείς τουρισμού της Πελοποννήσου, τους δήμους, τα επιμελητήρια αλλά και έρευνα πεδίου στους επισκέπτες της Πελοποννήσου.

 

Στην συνάντηση παρευρέθηκαν ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λακωνίας κ. Δημήτριος Πολλάλης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αρκαδίας κ. Κώνσταντίνος Μαρινάκος, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας κ. Σπύρος Λαγωνικάκος, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Άργους κ. Πέτρος Κουτσόπουλος, ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Λουτρακίου κ. Σπύρος Καραβούλης, ο πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού, ο Senior Sales Manager της Club Hotel Casino Loutraki κ.Γιάννης Τσεκούρας , η γραμματέας της συλλόγου ξενοδόχων  Λουτρακίου Άννα  Σιαγκανά, η κ. Δάφνη Μαυρομάτη απο την Ξυλόκαστρο, εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων ενώ τις σκέψεις τους απέστηλαν και οι Ενώσεις Ξενοδόχων Τριφυλίας, Αρχαίας Ολυμπίας κ.α.

 

Οι εκπρόσωποι των φορέων τουρισμού εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την συνεργασία τους με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, χαιρέτισαν την πρωτοβουλία για την διαβούλευση, έτσι ώστε οι προτάσεις τους και οι παρατηρήσεις τους να ληφθούν υπόψη για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο marketing.

 

To στρατηγικό σχέδιο marketing αποτελεί μέρος μιας σειράς υποστηρικτικών δράσεων που υλοποιεί αυτή τη περίοδο η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Ήδη ολοκληρώνεται η διαγωνιστική διαδικασία για την ανάδειξη αναδόχου με αντικείμενο δημιουργία μιας ενιαίας ταυτότητας (branding) για την Πελοπόννησο, η καταγραφή και φωτογράφηση του συνόλου του τουριστικού κεφαλαίου, και οι προδιαγραφές για την θέσπιση ενός Πελοποννησιακού Σύμφωνου Ποιότητας.

 

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου στη σημερινή εποχή της μεγάλης οικονομικής κρίσης λειτουργεί με εξωστρέφεια και δυναμικές πολιτικές που στόχο έχουν να μετατρέψουν την κρίση σε ευκαιρία.

 

Η αρμόδια θεματική Αντιπεριφερειάρχης απευθυνόμενη στους φορείς τουρισμού της Πελοποννήσου δήλωσε: “Όλοι μαζί μπορούμε με συνέργιες και σύνθεση των δράσεων μας να επιτύχουμε καθολική προσέγγιση και ολοκληρωμένη διαχείριση του τουριστικού κεφαλαίου της Πελοποννήσου.”