Εξαιρετικό το ενδιαφέρον της Ryanair για την Πελοπόννησο

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 28/02/2013 / ΩΡΑ: 13:20
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ, ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες η συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στη διεθνή τουριστική έκθεση BIT του Μιλάνου που διήρκεσε από τις 14 έως τις 17 Φεβρουαρίου.
Την Περιφέρεια Πελοποννήσου εκπροσώπησε η θεματική Αντιπεριφερειάρχης Κωνσταντίνα Νικολάκου, η οποία μετέφερε το μήνυμα του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη για μια δυναμική εξωστρεφή πολιτική για την επένδυση στο τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου, με καθαρή τη στόχευση στον θεματικό τουρισμό υψηλής ποιότητας.
Η συμμετοχή της Περιφέρειας είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον μιας και η αγορά της Ιταλίας αποτελεί την πρώτη αγορά εισερχόμενου μεμονωμένου τουρισμού για την Πελοπόννησο.
Το περίπτερο της Πελοποννήσου στελέχωσαν επαγγελματίες του τουρισμού από όλη την Πελοπόννησο οι οποίοι παρουσίασαν στους Ιταλούς tour operator το τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου καθώς και τις ειδικές προσφορές τους.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου διατήρησε δικό της ανεξάρτητο χώρο όπου, λόγω της μη- συμμετοχής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, εξυπηρέτησε και τις ανάγκες των συναντήσεων των στελεχών του Ε.Ο.Τ Ιταλίας.
Ο χώρος της Πελοποννήσου συγκέντρωσε το ενδιαφέρον αρκετών tour operator που συνεργάζονται με την Ελλάδα, ιδίως λόγω της νέας αεροπορικής σύνδεσης Μιλάνο-Καλαμάτα από την αεροπορική εταιρεία Ryanair.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώθηκε από τον κ. Matteo Papaluca – Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing στην Ιταλία, Ελλάδα, Κροατία και Ρουμανία της Ryanair, ο οποίος έλαβε μέρος σε συνάντηση εργασίας με την κα. Νικολάκου, επιχειρηματίες και συνεργάτες της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν οι τρόποι για στοχευμένη προβολή στην Ιταλική αγορά.
Στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου δόθηκαν αρκετές συνεντεύξεις σε τουριστικούς συντάκτες της Ιταλίας καθώς και τηλεοπτικούς σταθμούς. Ο διευθυντής του γραφείου Ε.Ο.Τ Ιταλίας κ. Τερζίμπασης εξέφρασε την ικανοποίηση του για την συμμετοχή της Πελοποννήσου στην Bit Μιλάνο 2013 και την σταθερή της στόχευση στην Ιταλική αγορά.
Το πληροφοριακό υλικό της Πελοποννήσου μοιράστηκε σε περισσότερα από 5.000 άτομα επαγγελματίες του τουρισμού καθώς και ανεξάρτητους επισκέπτες της έκθεσης. Κατά τις δυο πρώτες ημέρες η έκθεση αφορούσε αποκλειστικά τους επαγγελματίες του τουρισμού, ενώ το Σάββατο και την Κυριακή ήταν ανοιχτή και στο κοινό.