Εγινε στην Τρίπολη σήμερα, Τετάρτη 22 Ιουλίου, μια πρώτη παρουσίαση της τουριστικής ιστοσελίδας της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Η σελίδα, η οποία θα διασυνδέεται και με την κεντρική ιστοσελίδα της Περιφέρειας, θα στηρίζεται πάνω στην διεθνή πρακτική για τέτοιου είδους προσπάθειες, ενώ θα διαθέτει πληθώρα φωτογραφιών και βίντεο που θα εναλλάσσονται, όπως επίσης και μικρά κείμενα. Θα παρέχει δε καθημερινή ενημέρωση και θα παραπέμπει σε άρθρα ειδικού περιεχομένου.
Οπως τόνισε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας στη διάρκεια της παρουσίασης, για την προβολή της η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα εφαρμόσει συγκεκριμένη στρατηγική -η οποία θα αναπτυχθεί και με τα infokiosk-, με συγκεκριμένες στοχεύσεις προς διάφορες χώρες, μέσω των πρεσβειών μας.
Παρούσας και της αρμόδιας για τον Τουρισμό αντιπεριφερειάρχη Αννας Καλογεροπούλου, ο περιφερειάρχης τόνισε ότι κυρίαρχο όνομα στην προβολή της Περιφέρειας θα είναι το “Πελοπόννησος” μαζί με τις διεθνώς γνωστές και πλήρως αναγνωρίσιμες και καταξιωμένες ονομασίες Σπάρτη, Μυκήνες, Επίδαυρος, Μυστράς, Ναύπλιο, που αποτελούν σημεία αναφοράς εδώ και αιώνες.
“Το δικό μας brand name θα είναι αυτές οι παγκόσμια καταξιωμένες και γνωστές ονομασίες, οι οποίες προσδιορίζουν την Περιφέρειά μας, την Πελοπόννησο” σημείωσε χαρακτηριστικά ο Π. Νίκας.