Η Περιφέρεια Πελοποννήσου προχωράει δυναμικά στη διεθνή τουριστική σκηνή, υπογράφοντας σύμβαση για την υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής της αναγνωρισιμότητας. Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Peloponnese: Greece Beyond the Obvious», η Περιφέρεια επιδιώκει να προσελκύσει ταξιδιώτες από επιλεγμένες αγορές-στόχους, προβάλλοντας τις μοναδικές της ομορφιές και την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά.
Η σύμβαση, αξίας 272.316 ευρώ, υπεγράφη από τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Θάνο Μιχελόγγονα, και περιλαμβάνει μια σειρά στρατηγικών ενεργειών για την προβολή της Πελοποννήσου μέσω των ψηφιακών της καναλιών, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης VisitPeloponnese και η τουριστική πλατφόρμα visitpeloponnese.com.
Η καμπάνια στοχεύει στη δημιουργία μιας ισχυρής τουριστικής ταυτότητας για την Πελοπόννησο, ενσωματώνοντας το νέο place brand της Περιφέρειας και αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, όπως το TikTok, τις συνεργασίες με travel bloggers και influencers, και στοχευμένες διαφημίσεις σε διεθνείς αγορές. Μέσω αυτών των δράσεων, η Περιφέρεια στοχεύει όχι μόνο στην αύξηση των επισκεπτών αλλά και στην προώθηση ενός βιώσιμου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης.
Με την καμπάνια αυτή, η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνεχίζει να επενδύει στο μέλλον, ικανοποιώντας τις ανάγκες της σύγχρονης ταξιδιωτικής αγοράς.