“Η Περιφέρεια Πελοποννήσου δίνει πολύ μεγάλη σημασία στα θέματα της ενεργειακής εξοικονόμησης των κτηρίων και της αντιμετώπισης των περιβαλλοντικών προβλημάτων”.
Αυτό σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο αντιπεριφερειάρχης Διοίκησης, Οικονομίας, Παιδείας, Δίκαιης Μετάβασης (Μεγαλόπολη) και ΣΔΙΤ Απορριμμάτων Χρήστος Λαμπρόπουλος στον χαιρετισμό του -το πρωί σήμερα Δευτέρα 3 Απριλίου-, στο πρώτο θεματικό εργαστήριο (workshop) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ “Fostering green social innovation and social entrepreneurship in school education – Initiation” (Προώθηση της πράσινης κοινωνικής καινοτομίας και της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στη σχολική εκπαίδευση – Μύηση), που διοργάνωσε στην Τρίπολη η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Πελοποννήσου και στο οποίο στο οποίο συμμετέχουν η Ελλάδα, η Γαλλία, η Κύπρος και η Εσθονία.
Ο αντιπεριφερειάρχης αναφέρθηκε δι’ ολίγων στις δράσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου όσον αφορά το περιβάλλον και την “πράσινη” επιχειρηματικότητα, επισημαίνοντας, ανάμεσα σε άλλα και τα εξής:
“Η Περιφέρεια Πελοποννήσου δίνει πολύ μεγάλη σημασία στα θέματα του green bulding και της αντιμετώπισης των περιβαλλοντικών προβλημάτων.
Στην Περιφέρεια υλοποιείται ίσως το μεγαλύτερο σχέδιο διαχείρισης απορριμμάτων σε όλη τη χώρα, με ένα σύγχρονο εργοστάσιο στην Αρκαδία και με δύο άλλα. που θα ολοκληρωθούν άμεσα, στην Καλλιρρόη στη Μεσσηνία και στη Σκάλα στη Λακωνία. Επίσης, έχει εφαρμοστεί σε μεγάλο βαθμό η ηλεκτροκίνηση στα οχήματα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, καθώς και η εξοικονόμηση ενέργειας στα κτήριά της -στη Λακωνία και σε άλλες Περιφερειακές Ενότητες- μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Επομένως, με κάθε τρόπο, ενθαρρύνουμε δράσεις -όπως η σημερινή- ενώ ταυτόχρονα είμαστε αρωγοί και συνδράμουμε στη συνέχιση και επέκτασή τους”.
Καταλήγοντας, ο Χρ. Λαμπρόπουλος υπογράμμισε ότι “ως Περιφέρεια Πελοποννήσου πρέπει να συμβάλλουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και στο κομμάτι που λέγεται κοινωνική επιχειρηματικότητα, στην ενθάρρυνση των νέων μας να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων αλλά και να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά. Η γνώμη μας είναι ότι και το σχολείο και το Πανεπιστήμιο πρέπει να είναι συνδεδεμένα με την αγορά για να μπορούμε να ζούμε μέσα στις σημερινές συνθήκες και να επιλύουμε τα προβλήματα”.