Search
Close this search box.
sidirodrom Παρθένιον όρος γέφυρα βυτιοφόρο επιστροφή Φρ. ΈλιοτA

Να διασφαλιστεί η μη αποκοπή της υπαρκτής μετρικής γραμμής της κεντρικής και νότιας Πελοποννήσου από την Αττική

Χρόνος ανάγνωσης:

Την διασφάλιση από πλευράς Περιφέρειας Πελοποννήσου της στρατηγικής σύνδεσης του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου, η οποία ουσιαστικά αφορά “στην ανακατασκευή του παλιού διαδρόμου των ΣΠΑΠ μέσω του οποίου συνδεόταν η μετρική γραμμή της Πελοποννήσου με την Αττική” επισημαίνει με επιστολή της προς τον περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα η Κίνηση Φίλων Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου.

Αφορμή για την επιστολή, όπως σημειώνεται σε αυτή, αποτέλεσε η πρόσφατη ανακοίνωση από το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών ότι “εντός του καλοκαιριού (2022) θα δημοπρατηθεί το έργο του Δυτικού Προαστιακού Αττικής (Λιόσια – Ασπρόπυργος – Ελευσίνα – Μέγαρα)”.

Η Κίνηση εκτιμά ως “στρατηγικής σημασίας τη μη αποκοπή της υπαρκτής

σήμερα, αλλά και στο ορατό μέλλον, μετρικής γραμμής της κεντρικής και νότιας Πελοποννήσου από την Αττική (κυρίως το Θριάσιο), πρωτίστως για λόγους ανάπτυξης εν δυνάμει εμπορευματικών μεταφορών από ΒΙΠΕ Πελοποννήσου, Μεγαλόπολη κτλ”.

 

Την εν λόγω πρόσφατη επιστολή, όπως επίσης και δύο προηγούμενες επιστολές της Κίνησης Φίλων Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου για το εν λόγω θέμα, μπορείτε να τις δείτε εδώ:

 

    1. Υπόμνηση για διασφάλιση στρατηγικής σύνδεσης σιδηροδρόμου Πελοποννήσου
    2. Διασφάλιση στρατηγικής σύνδεσης σιδηροδρόμου Πελοποννήσου- Αττικής (10 Μάη 2021)
    3. Στρατηγική σύνδεση Πελοποννήσου -Αττικής (προς Δ.Σ. ΟΣΕ) (12 Μαΐου 2021)

 

 

* Η φωτογραφία αποτελεί υλικό της Κίνησης Φίλων Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου

 

 

Μοιραστείτε
το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Σχετικά Άρθρα