Οδηγίες προς τις υπηρεσίες των Περιφερειών και των δήμων -όπως επίσης και προς τα νομικά τους πρόσωπα-, σχετικά με την ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων μεταξύ των φορέων του δημόσιου τομέα και πολιτών και επιχειρήσεων δίνονται από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου.
Η Αποκεντρωμένη, ειδικότερα, γνωστοποιεί ότι έχουν αναρτηθεί στη “διαύγεια” οι σχετικές εγκύκλιοι του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, τόσο ως προς το πιο πάνω θέμα, όσο και ως προς στην ένταξη των δημοσίων υπηρεσιών στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr).
Οσον αφορά την ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων, την εγκύκλιο μπορείτε να τη δείτε στον πιο κάτω σύνδεσμο:
https://diavgeia.gov.gr/doc/99%CE%A0%CE%A546%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%A0-%CE%A5%CE%9F%CE%99?inline=true
Οσον αφορά την ένταξη υπηρεσιών στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr), η σχετική εγκύκλιος είναι η εξής: